Börjar hösten nu eller??

Tobbe började jobba idag.
Så jag o Arvid får våra vardagsrutiner igen. På gott o ont..=P
Man kommer lätt in i förslappade vardagar när man har semester, även om mina dagar ser  ungefär likadana ut.
Så blir de allafall att man slappar till sig.
Så nu börjar vi med mat scheman, veckohandling, städning, o träning... allt på fasta dagar..=P Skönt igentligen!!
En av nackdelarna kände ja imorse.. JAG var tvungen att knata upp o byta bajsblöjan halv åtta..hehe!!
 
Började med lite frukost, o sen en power walk innan de blir alldeles för varmt ute.
Igår fixade ja Arvids lunch för idag, fläskfilé, färsk potatis o morötter.
Han var såå nöjd, kul!!
Nu tar han sin förmiddagslur, o jag har krypit runt på alla fyra o skurat tvättstugan.
O snart tänkte ja kolla om de finns någe kul man kan göra med laxen jag tog fram imorse.
Ja som sagt, vardagsrutiner. =P
 
Nä, men ha de så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0