6 Juli!

                                         Ja, de var ju visst de hela dagen!!
 
Började dagen på gymmet, såå jävla kungligt bra.. o sen cyklade ja hem för att ta en dusch o så åkte vi o storhandlade.
Efter att Arvid sovit sin fm lur så tog han o jag en promenad till Babyproffsen, min plan var att ja skulle köpa en flaskborste, ja kom på de när ja var hemma igen. hahaha! Aja..
Så de fick bli en budjetvariant från Ica igen. =P
När ja kom hem så hade Tobbe börjat måla fönsterkupan på framsidan..
Kan ju se aningen livsfarligt ut.. men men, hålla i sig hårt bara.
Efter maten fortsatte han med sitt livsfaliga uppdrag och Arvid fick ha lite vattenlek på altanen..
Han var toppen nöjd.
Redan strax efter kl 6 började han gno sig i ögonen o blev bara tröttare o gnälliga än vad ja orkade med.
Så vi tog en liten kvällstur i bilen och åkte o hälsade på Märta en stund, pappa o Kajsa har åkt till Öland.
Så hon lever laglöst för tillfället.
Fick ett litet välbehag av förr när ja klev ut i hålken på deras baksida..
varma sommarkvällar, god mat, gott i glasen, o mys på hög nivå.
Mmm, mååånga lååånga timmar har vi spenderat liggandes under varsinn filt, o vänt ut o in på oss själva av ärlighet.
Har sprungit hundra gånger idag o rivit i min låda med badkläder..
Provat, och provat igen, kollat olika delar ihop o bytt o provar nytt..
Imorgon ska vi med Rikard o Kim o barnen till parken badet, o jag får ångest bara ja tänker tanken att jag ska gå där i bikini och visa upp min jag-har-fått-barn-nyss-kropp..
Skiiitjobbigt på riktigt tycker jag att de är.
Har kollar in baddräkter på stan, men ja tycker verkligen inte att de är snyggt, mycket kan ja tycka är snyggt på andra men inte på mej, men baddräkt är inte snyggt på någon, de är helt enkelt ett fult plagg, likadant som strumpor.. Fult helt enkelt.
Har kollar in den..
Och känner att där kan ja ju ändå dölja lite, men nää.. inte ens den var snygg på.
Känns på något vis som att man framhäver magen ÄNNU mer..
Och kan ju inte påstå att ja får all respons ja vill av Tobbe heller. =/
Nä, ska försöka lösa mitt dåliga självförtroende under natten, eller så blir de onepiecen på..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0