Hej

Fan märkte inte ens att Tobbe åkte imorse.. Arvid vaknade ca halv 4 o ville ha nappen.. o ja gick upp o fixade de o inte förens när ja gick tillbaka o la mej såg ja att Tobbe var borta.. haha jaha..
Då blev LillPrins Bus överflyttat till pappas säng.. mys!
Nu ligger han i vår säng o har någe oerhört viktigt att berätta för vår taklampa.. Då passade ja på att ta en dusch o blogga lite.
 
Kolla in denna supersöta vällingburk.. Skulle passa toppen i vårt oerhört snygga kök..=P  (ironi)
Den villa Arvid ha.. Han sa de!!! Haha!
 
Nähä.. Händer idag då?
Behöver ta mig ner på stan, framkalla lite foton o gå loss inne på Panduro, har ju börjat lite med inbjudningskortena..
Höll på med ETT under hela Så ska de låta... När jag var klar med de.. Tittade ja på Tobbe o konstaterade att de bara var 20 st kvar..=P hahaha!!! Ajaa!!!
 
Nähä.. men om man skulle mumsa lite frukost..
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha visst är det svårt ja, men för att inte jag ska knata efter och "gör så istället" eller "hon vill det här" så måste han åka iväg! Jag vet ju bäst, hahah!!

Vet du vad skönt det var när alla korten var klara, bara det att nu har jag ju kommit på att jag måste fixa tackkort med... öh...

2013-01-28 @ 11:00:02
URL: http://heidishem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0