Fredag igen

Vi avslutade gårdagen hos mamma, med lite mat.
Vi avslöjade för Elin att om hon ville skulle få bli gudmor till Arvid.. Hon höll på att dö 1000 gånger tror ja. Hon blev överlycklig.
Igår pratade jag med prästen, o vi bestämde dopdag.. 
 
Göra idag då?
 Lönen rullar ju in på kontot idag... hahaa.. aa lön o lön.. efter att lånet, spar o aotogirona är dragna så har ja väl sådär 2000 kvar.. KUUUL! Nej..
Men blir nog en vända allafall till Tuna Park..mest bara för att ha någonting att göra. Men tänkte dra en repa förbi tyghuset..
 
Justja!
Var på vattenpalatset o fixade mitt gymkort, bytte till de nya Actic City.. Stans fräschaste gym..
Blir nog en repa dit imorgon bitti.. =D
Nä, ja vet att man inte ska gymma förens tre månader efter förlossningen..
Men man kan ju köra lite mortion..
När ja började på vv förra gången så gick jag ner 9 kg på två månader, så denna gång är mitt mål 10 kg på tre månader.. de måste ju vara rimligt.. Jobba stenhårt!!!!! Många långa promenader med vagnen på fm.. o så gymmet på kvällarna..
Dom har ju öppet till halv 10 på vardagarna.. vilket passar mej toppen just nu..
 
Nä, men hörs senare!  (Om internet funkar, verkar bara som de funkar på morgonen)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0