Så jävla sur!!!!

Ja begär inte att ni ska läsa detta inlägg.. Jag läser inte heller om andras gnäll.. Jag skiter fullständigt i de som gnäller o är negativa ideligen.. Gör någonting åt situationen då istället.
Men idag blev ja oxå en bitter f***a.. Planen var att jag skulle ta en promenda till BabyProffsen..
Började med att packa ihop Arvid, som har fått för sig att de är SKIIIIIT att klä på sig kläder o bli nerstoppad i vagnen/bilstolen..
Aja.. efter mycket om o men så tog vi väl oss ut allafall.. väl ute insåg jag att kommer inte Arvid på whiplash skada innan vi är tillbaka hemma igen så kommer de iallafall ta precis hela dagen att gå fram o tillbax.
Så sjukt dåligt plogat så de är ju fan pinsamt..
Så vi kom till Norrvallavägens fsk.. sen vände ja o gick hem igen för att ta bilen..
 
När ja skulle köra ut från vår gata stod de en stor jobbarbil o tog upp precis hela gatan.. så ja kom inte ut.. fick vända o köra runt hela gården..
 
Inne på BabyProffsen kom de fram en kärring o tyckte att ja hade en så söt liten tjej...
HALLÅ!!!!! Bara för Arvid hade en vit overall o röd mössa som de stod sötnos på så är de en tjej..
Framme i kassan frågade tanten vad HON heter...
"-Arvid!!!" Svarade ja..
Fan så trög!!
 
Snart kommer Tobbe hem då blir de att åka ner o avreagera sig på gymmet..
Behöver åka o handla lite oxå...
 
Hej på er!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0