Men hej du!!

Arvid sover som aldrig förr o jag har sprungit runt o fixat o trixar o förberett lite med maten..
o såklart kikat på En unge i minuten.. =D
 
Var på återbesök hos barnmorskan.. asså.. måste ju bara säga att hon är väl ändå den underbaraste människan i världen.. Kunde inte ha fått en bättre barnmorska.. Hon frågade om vi skulle ses igen.. Klart vi gör.. får ja inte henne igen så ska ja inte ha fler barn..=P Hon var nog nöjd med de svaret.
 
Fortfarande inga planer för helgen.. kan ju kanske vara skönt.. Eller jo fan.. Tobbe ska ju hämta några möbler hos en jobbarkompis..
O ja sitter o kikar runt lite på blocket om man kanske kan hitta någon gammal byrå till sovrummet som jag skulle kunna fixa till.. skulle värkligen behöva lite mer förvaring till våra (läs mina) kläder..
Plus att de är för jävla tråkigt i vårt sovrum för tillfället.
Plus kollar efter en fåtölj.. Vill ju ha en "riktig" fåtölj.. ni vet en sådan med hög rygg och "öronlappar" Skulle vara så fint där inne med stora vita kuddar o filtar..
 
Men puss på er då!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hihih det är till henne jag ska och sätta in min spiral nu i veckan, när dom frågade om jag ville ha henne eller en annan var svaret ganska självklart :-P

2013-02-16 @ 17:30:29
URL: http://heidishem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0