Skitbullarna..

Efter Fredagsens skitbullar så gjorde jag ett nytt försök idag, så medans Arvid sussar sött, så blev de lussekatter och saffransbullar.
Blev betydligt mycket bättre.=D
 
Snacka om att Liten är trött idag, sovit som en stock inatt, och sovit 2 ½ timma nu på eftermiddagen, kvällen kommer bli lååång..=P
Visseligen ska vi strax till mitt jobb, så han får leka av sig lite medans jag har massa måsten att fixa. Inte skitkul..
På fm blev de en repa till stan, handlat lite födelsedagspresenter till nästa veckas kalas.
lite till Arvids dag och så in på panduro och köpte en penna att måla "halkpluttar" på hans strumpor.
 
Ja, de var väl vår måndag, hoppar träningen idag, eftersom jag var nere igår istället.
Så de blir lite måndagsmys med lilla familjen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0