Mysig förmiddag

Vi åkte en snabbis till Maxi, gick o kikade på lite fint julpynt, och massa roliga leksaker.
Sen plockade ja åt mig de jag skulle handla, och sen åkte vi hem igen.
På med lite lekkläder och så knatade vi bort till lilla lekplasten lite längre ner på gatan.
En liten sandlåda och två gugnor.
Behövs inge mer för att roa Arvid en timma innan lunch.=)
Full rulle och sen knatade vi in och mumsade lite lunch.
Jag konstaterade att vi hade precis allt som man ska ha till en liten pannkakslunch, =) Och efter att ha käkat sallad till lunch hela veckan, och efter att vågan visade -1,2 kg igår.. så kände jag att lite pannkakor kan vi nog fixa.=)
Sagt o gjort..
2 lyckades jag få i mig, så nu står de ett fat med pannkakor i kylen.=P
hehe, aja..
Tobbe blir nog nöjd med pannkaksfrukost imorgon.
 
Arvid ligger och sover och jag sitter o kollar film.
Tänkte plocka lite i köket, och så var planen att pröva o göra macroner till helgen.=)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0