Lördag

Blev en mysdag. =D
Började med morgonmys med hela familjen i vår säng innan frukost.
Efter en halvtråkig frukost blev de ett pass på gymmet.
Kanske inte ett pass att lägga på minnet, men 40 min. på crossen och 25 min. styrka.
 
Efter lite lunch så stoppade jag Arvid i säng, medans Tobbe rensade i vår kaosrum på övervåningen.
Och så fort han sov, så kastade vi oss sked i soffan och kollade på film.
Idag blev de Hur många kramar finns de i världen. Den dög väl sådär mitt på dagen..
 
och igår kollade vi på 2 guns
Den var kanon..=)
 
Slänga i Arvid lite frukt, såg även att Grinchen skulle gå snart..=P
Ett Måste varje jul.. Grinchen, Nu är de jul igen, och Ensam hemma..=D
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0