Lite som en Söndag ska vara

Lagom tills jag hade städat klart nedre våningen så ringde mamma och ville komma på en liten Söndagsfika.
Så efter ett litet tag stekade mamma o Elin in, Arvid sov fortfarande, och när han vaknade och började tjoa från sitt rum, knatade mamma upp för att hämta honom, o gissa om han blev lycklig.=)
Så lycklig att han var tvungen att visa att han kan ju faktiskt gå.. eller ja.. iallafall ta några stappliga steg.
Stolt mamma!!
 
Vi har precis svalt middagen och Tobbe kapar lister för fullt där uppe, och jag håller på att gå loss på Ikeas hemsida..
Blir ett litet besök dit imorgon.=)
Arvid leker med en tom liten plåtburk med lock, och har gjort de ett bra tag..=P Blir skitglad när han får på locket rätt, och helt hysterisk när de hamnar snett.. Gullungen då.
Jag har kollat på lite tips på förrätter till nyår.
Baaa, de är svårt att komma på någonting som SER gott ut, som ÄR gott och som inte är för mycket..
Annars så hoppar man förrätten o lägger desto mer krut på efterrätten, som trotts allt är de som iallafall jag tycket är både roligast att göra, oftast är finast, o helt klart är godast.=)=)
Nähä..
Gå upp med Liten och göra lite spa åt honom i badrummet.
Tyvärr är badskummet slut, men de löser sig ändå.=) 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0