.

Eftersom de blev lite halvdant med Arvids middag igår, så fick han en flaska innan vi gick o la oss strax efter 10 igår..
Och de var väl de bästa vi gjort på länge..=P De resulterade ju i att han sov hela natten.
Eller ja, hela o hela.. Men han åt ju inte på hela natten iallafall, sen att jag råkat lägga på mig en dålig vana att han hamnar i vår säng är ju en annan sak.
Jag orkar helt enkelt inte klappa, krama, stå o gunga o frysa o vara dödstrött samtidigt.
De blir de helt enkelt så att de går ju så smidigt att somna om i vår säng.
 
Idag har vi en del att fixa med, dels så funderar jag på att ta en löprunda nu på morgonen, gick ju så bra sist jag sprang med vagnen, behöver lite med explosiv träning än promenaderna, eftersom jag är upptagen Måndag, Tisdag, o Torsdag kväll, så de blir ingen toppenträning denna vecka precis, plus att Fredag så tränar Tobbe o de är ju inte så pepp att åka ner o träna kl 19 en fredagkväll, nä.. där går fan gränsen.
Tänkte även ta mig till Maxi, eller stan... handla en almanacka och en liten present till kvällens lilla glöggmiddag..
ja, de skulle bjudas på middag och glödd..=P
och så en vända till Elon, för att de om man kan få tag på den där lilla slangen som har gått sönder på diskmaskinen.
 
Jorå, denna dag ska nog oxå gå..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0