=)

Aa, dåligt bloggande, och dåligt med bilder.
Känns mest som jag står i köket.
Lite o fixa med tills på Söndag, men ska inte klaga.
De är sjukt mysigt.
 
Arvid hade sovit som en stock inatt, och vaknade imorse när Tobbe gick upp, jag flyttade över honom till vår säng, och Tobbe hade lite svårt att slita sig från honom.
Vem har inte svårt..=P
Blev en promenad runt Närjeholmen, och så gick vi in på Blomsterlandet o kollade in lite fint pynt.
Dom hade fått in massor med snyggt julmys-pynt.
 
Arvid knölade sönder mitt tålamod när han skulle nattas efter lunch, jag hatar mig själv, att jag har så kort tålamod vid nattningarna.
Såfort han kopplar av, och somnar så får jag så dåligt samvete att jag varit tråkig mot honom...
Men men, nu sover han iallafall, och jag har precis plockat ut den sista plåten lussekatter ur ugnen.
 
Såfort Liten vaknat, så ska vi packa ihop oss och möta Åsa på stan.
och ikväll blir de gymmet.. ÄNTLIGEN!!!
Har inte vart nere sen i Söndags.. BEHÖVS!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0