En vecka kvar till julafton

Åhhå, va mysigt, vi har nedräkning på Tobbes arbetsdagar, ska bli så sjukt mysigt att han ska vara hemma ett tag.
Och iår blir de inget fläng på julafton, hade ju skyhöga förväntningar på förra julafton, första gången med vår lilla skrutt.
Men de blev ingenting som jag hade hoppats på.. Bara stress o jobbigt..
Så iår jag vi får göra precis som vi själv vill, först ska vi ha en egen mysig julfrukost, och bara vara hemma och julmysa, hoppas de går någon mysig feel good film, och Arvid ska få sin julstrumpa... (Om jag lyckas hitta någon som faller mig i smaken)
Sen innan Kalle så åker vi till mamma med fam. o morfar och käkar mat, och så tänkte jag plocka med lite spel.
Delar ut lite julklappar, och skrattar och småäter godis hela kvällen.
 
Åhåå, mysigt!!
 
Väntar på att Arvid ska vakna, hoppas jag slipper väcka honom, som sagt kl 14 ska vi till bvc, tycker de är så jobbigt att behöva väcka honom.
Men men.. Vad göra?!
Ikväll ska vi till pappa med fam. Kajsa fyller år, så de skulle bjudas på middag. Trevligt.
Märta kom förbi och pussade grattis på Arvid igår em, hon hade ett litet paket, men troligtvis de bästa..=P små vantar och sen tjockare vintervantar, med dragkjedja och allt, jag hoppade högt av glädje.=P
Heidi och My var ju oxå förbi och firade en liten stund, och av dom fick nog Arvid de HAN uppskattade mest..
Tre nya tuttisar.. =D hehe.. roliga var dom oxå.. "Pappas ögonsten" Mammas puff" och "Världens finaste Arvid"  stod de på dom..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0