Dåså, då var granen på plats

Bättre sent än aldrig...
Efter lite sömn och lite mellis så for vi stan runt för att se om vi kunde hitta någonting som påminner om en julgran.
På ÖoB var de slut sålt, så vi åkte vidare till Jysk, o se på fan..
Den fick duga.
Nu så har iallafall lite julfeeling infunnit sig hos fam. Westling.
Och medans jag var uppe på vinden och rev bland julpyntet så hittade jag även mitt lilla luciatåg, jag hoppade högt av glädje..
De är ju så underbart gulligt. =D
Fick de av en jobbarkompis, hon tyckte väl att de påminnde om vårt egna lilla tåg på jobbet.
 
Tobbe nattar förtillfället Arvid, och jag har plockat undan alla leksaker, tänt en massa ljus, plockat fram lite gott.. kollar just nu på svenska hjältar-galan, men strax blir de film mys för hela slantet.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0