23 December

Putte, Fia o lilla Lukas kom förbi igår med en sen födelsedagspresent/tidig julklapp till Arvid, en riktigt mysig, stor nalle.. han blev störtkär..=P
Allt som är mjukt går hem.
Och jag fick passa på att gosa med en så där liiiiten bebis, en såndär utan kroppskontroll själv..=) Sådär liten så den bara somnar såfort man gungar lite.
 
Höll på att smälla av imorse när jag vaknade strax innan sju... Vi hade sovit hela natten... ARVID har sovit hela natten.
Skönt!
Men eftersom han annars brukar sova till efter 8 på morgonen, så var han så sjukt trött redan efter nio igen, så medans Tobbe åkte ner o tränade så packade jag ner honom i vagnen och tog en promenad runt Närjeholmen, och efter ca halva vägen så sov han igen.=P
Väckte honom precis för en liten fruktstund, och för att de inte ska bli alldeles för knasigt med hans sov efter lunchen.
Senare ska Arvid o Tobbe åka och träffa hans kusiner på Leo´s lekland.. =P Spännande att se hur han reagerar på de.=D
Jag ska träffa Åsa på stan för vår traditionella Dagen-innan-julafton-fika.. Alltid så mysigt.=) <3
Bäst är ju att bara sitta på ett fik, mitt i ett köpcener och kolla in alla andra som inte ens har börjat med sina julklappsinköp..=P
 
Ikväll ska vi ha en riktigt myskväll, vi har bestämt att vi ska ha en "uppe-sittar-kväll" med massa julgodis, julgott, levande ljus och julklappsrim.=)
Lovely!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0