16.de December

"Under natten så blev de inte mycket sömn för någon av oss, värkarna blev jobbigare och tätare, och man tror att man ska dö för varje värk, men vi jobbade på bra.
Ca 01 så ringde jag till förlossningen och dom erbjöd oss att komma in och bli undersökt iallafall. 
Så sagt och gjort, Tobbe packade in saker och sopade fram bilen, och vi rullade bort mot förlossningen.
(vad jag DÅ inte visste var att de blir värre..=P)
In på ett undersökningsrum, och sköterskan konstaterade att jag var bara öppen 1 cm....
Ingen idé att bli inlaggd då, "-Åk hem och försök sova lite"
Jag fick tabletter som skulle få kroppen att slappna av på, och kanske till o med somna.
Mm, 20 min... sen var de dags igen.
Och så höll vi på under natten"
 
Idag fyller vårat lilla skrot 1 år..
De ska vi fira tillsammas med Sandra och Elliot.
Så om ett litet tag ska vi gå o möta upp dom vid Ica.
Tobbe plockade med sig en tårta som blev över och en massa lussekatter till jobbet.
De brukar kunna gå åt där.
 
Arvid leker förtillfället med sina nya saker, stoppar små pengar i sin kassaparat, och bjuder på fika med nya servisen.=)
Gull, men de blir till att rensa lite bland hans leksaker igen.
 
Nähä, hörs lite senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0