15.de December

"Ojojoj, för ett år sen jobbade ja gärnet mellan värkarna.
Mellan hopp o förtvivlan, över att de kunde vara så sjukt långdraget, Tobbe åkte och foirade sin syster, och jag låg hemma och tittade på tv.n..
Upp o gick, och kunde gå o lägga mig, exakt 4 min.. upp o gå, och tillbaka i soffan igen i fyra min.."
 
Vi firade Åsa igår, fika o mys..
Sen hem o bjuda Tobbes föräldrar o syster på mat, dom kom och firade Arvid redan igår.
 Trevigt var de.
Arvid fick så fina presenter, bla. världens underbaraste lilla pall från Pumkin.
Lovely!!!!
 
När dom åkte så var Arvid nattad och jag började stöka i köket, fixade ihop alla tårtor till dagens kalas, och de var nog tusan tur att jag fixade de igår redan, de tar längre tid än man tror.
 
Imorse när vi kom ner stod de lite överraskningar till Arvid vid hans plats.
En ny snutte, lite nytt duplo, en duploplatta och ett pussel.
Duplot är grymt uppskattat.
 
Tobbe drog ner o tränade, och vi tänker ta en paus i kalasstöket, och ta en promenad i regnet.
 
Hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0