1 års besök

Vi vaknade vid 8, och gick upp och käkade frukost, sen började jag plocka i hans 74-80 kläder, och plockade fram massa kläder som jag kände att vi kunde ge bort till barn som behöver de bättre än att de ligger på vår vind.
Rensade bland hans leksaker, och plockade ur sont som han inte leker med och sådan som har är för stor för, och så la jag allt på köksbordet och berättade för Arvid att de finns andra barn som behöver hans saker mer.
Vi slog in allt i fina paket, Arvid hjälpte till såklart.
Så vi packade in alla kassar i biolen och först så åkte vi till mitt jobb, för de skulle provas och beställas vinterkläder, och sen åkte vi till Munktells hotell och lassade av alla paketen till den ensamma julgranen, frälsningsarmen hade precis vart och hämtat paketen, så nu var den verkligen ensam.
 
Lite lunch strax, efter de så hoppas jag att han somnar fort, för kl 2 ska vi vara på bvc, för läkarbesök, 1 årskontroll och vaccination.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0