Välkommen in i sjukstugan!!!

NU har vi fått känna på hur de är att ha en sjuk bebis...
Panik o frustration över att febern bara stiger, 39.8 MED alvedon osv, osv..
Tur att jag har min egna sjukvårldsrådgivare, mamma.. även 1177 och bvc..=P
Vad gör man inte för sin lilla..
En sak är grymt säkert, och de är att jag är lyckligast i världen som har världens lugnaste o tryggaste man..
Utan honom denna helg hade jag nog bara vart ett nervvrak kvar..
Efter att ha fått höra historien om när jag var liten o hade feberkramper typ 100 ggr, så får man ju lite lätt panik själv..
 
Men men.. med lite överväganden med bvc konstaterade hon att de var tre dagarsfeber.. o kommer ge med sig mot kvällen eller morgondagen.. varvning med alvedon o panodil så blir han snart bra.
Efter att typ knappt ha sovit någonting de senaste två dygnen så känner jag mig lite lätt trött i huvudet.
Så de blir bara en massa mys hemma, och inga större utflykter de närmsta dagarna.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0