Soliga, kalla Fredag!

Gårdagen blev jättemysig, först kom Heidi o My över o vi var ute o knatade nästan två timmar, dock med ett glasstop i mitten..=P
Sen satt vi hemma o bara snackade massa skit, trevligt att få prata lite vuxet.
Vi var nog rätt enade om de.
Och barnen börjar nog acceptera varandra lite mer nu, tidigare så har dom inte brytt sig skitmycket.
ungefär som små barn gör, sitter brevid o leker, thats it lixom..
Sen blev de middag hos pappa, och äppelpaj till efterrätt.
Supertrevligt de oxå.
 
Just nu har vi precis käkar frukost, tänkte nog försöka sattsa lite högre på maten idag än va de blev igår.
När ja satt o skrev i min matdagbok, konstaterade ja att sådana matdagar ska vi nog undvika.
Frukost: 1 ägg
Lunch: glass
Middag: tacopasta o äppelpaj... Mmmm!!
 
Så jag började morgonen med en tallrik havregrynsgröt med hallon.
Idag ska vi tillbaka till bvc, och göra ett nyss BOEL-test.
Sen blir de ner på stan o kolla om ja kan hitta någe kul till Arvid,kanske någe snyggt till nästa helgs bröllop.
Sen ska nog ja handa hem någe gott till kvällen, har vart sååå sjukt godissugen denna vecka.. Kvinnoveckan ni vet..=P=P
Och de är ju bra att vi inte har någe hemma.. =P Annars skulle de nog vara uppätet redan, men råkade ställa mig på vågen redan idag, och jag tror att de kan finnas utrymme för lite godis allafall.. =D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0