Pigg mamma!!!

=D De lilla barnet sov hela natten o vaknade kl 6 imorse.. Hallelulia!! jag minns inte när ja sov 8 timmar sist.
han fick då en flaska välling o sen somnade vi om till halv åtta..=P
Nu kryper han runt på golvet o utforskar hans frukost smulor, och ja passar på att blogga lite under tiden.
Vi firar hans åtta månaders dag med ett BOEL-test på BVC.
Ringde nyss o pratade med henne vad hon tyckte, eftersom han har vart så förkyld o forfarande är snorig.
Hon kollade upp så de inte var några pyttepyttisar som skulle komma o de var de inte, vi var först ut, så de var fritt fram, kan tänka mig att de inte är så mycket föräldrar som bryr sig om de igentligen, utan bara travar dit med sina snorungar.
Jag vet ju hur de funkar på jobbet.
De slås ju rekord i konstiga bortförklaringar, och tänder är en starkt kort att komma med i alla lägen..=P
Tänkte ta med vagnen dit bort, o börjar de inte spöregna så skulle de ju vara mysigt med en promenad runt Vilsta.
De får nog bli så.
Min kropp skriker efter motion, har inte vart på gymmet sen i Tisdags, och promenaderna har inte varit allt för intensiva.
Men imorgon ska jag ner, funderar på att boka in mej på ATC passet.
 
Nä, men om man skulle ta tag i sig själv o göra någe vettigt av dagen!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0