Köpa en lott?!

Hade en så sjukt bra dag igår, allt flöt så sjukt bra hela dagen.
Tobbe hade ju tvättat min bil, o jag kände att ja skulle nästan ställa mig borta vid badhuset för att slippa stå under alla dropp träden utanför Harry´s, men så finns de en plats som inte är under trädena, och bara den platsen var ledig igår, Toppen, när ja skulle köpa en parkeringslapp till bilen var de två gubbar som stod o micklade med den, sa att den var trasig så de var gratis, Gött.. 30 kr tjänade ja allafall på de.
De gick grymt bra på gymmet oxå, 1 timma grymt fokuserat crosspass.
Och sen blev de axlar o bröst.
De är en sådan dag man ska köpa en trisslott..
fast o andra sidan, sägs de ju att tur i spel ger otur i kärlek.. Jag sitter nog fan hellre med 30 kr på kontot den 1 varje månad och har ett bra förhållande än 100 000 på kontot o rätt torftigt förhållande..=P
 
Blir nog en långpromenad även idag efter frukost, o sen behöver vi ta oss antingen till Tuna park eller ner till stan
och inhandla lite kläder till Arvid.
 
Hörs lite senare då!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0