14/8-2013

Åkte ner till gymmet såfort Tobbe kom hem igår, o gud va skönt de var att få släppa lite på Alvedon, snorpapper o grinig unge för ett litet tag.
Och bara få fokusera på mig själv.
Körde 40 min. på crossen sen ett arm-pass o sen 10 min power walk i uppförsbacke på löpbandet.
 
Vi sov så bra inatt, de var skönt, Arvid var inte fullt lika täppt.
Skönt, men fem i 6 tyckte han att de var dax för oss att börja dagen, Hmmm.. Men ja kände mig nog mer utvilad efter att få sova en hel natt o vakna lite tidigare, än massor med avbrott med sova längre på morgonen.
 
Vi har inga större planer idag, blir att ta de lugnt även idag.
Men någon form av promenad ska vi väl luckas få till, skulle behöva kika förbi blomaffären.
Så de skulle ju kunna vara en plan kanske.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0