Snart dax att bestämma sej!!

Folk som inte fattar tycker att de är lite väl tidigt att börja tänka dagis plats redan..
Jag fattar.. o vet så mycket att ja INTE kommer sätta Arvid på någe andrahands plats i Årby typ.
O får jag som jag vill så tänker ja inte ens sätta honom på ett komunalt dagis över huvud taget.
o de brukar ju bli som ja vill.
Efter att ja jobbade på föräldrarkooperativet, (som ligger här i Slagsta) så sa ja alltid att ja ska ha mina kids där.. oavsätt om ja ska åka igenom hela stan.. Nu bor ja ju fan här..
Så de blir att försöka få tag på dem.
De är ju fan de bästa ja har som ja ska lämna bort på dagarna, då ska de nog tusan kännas bra oxå.
Ja lämnar ju inte äns bort honom till folk som ja känner, ska ja då bara ta ett dagis för att de "ligger när o är smidigt"
Nä, men skulle inte tro de va.
Visst ja har hört bra om både de komunala fsk. som ligger här.. Men ja vet ju hur de funkar..
 
Hej!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0