Onsdag

Slutade tidigt idag, och då fick de bli ett besök hos tandläkaren.. Inge vidare.. borra o skit.. Fixade en gamal lagning.. men de gick fort var ute igen på 20 min.

Hela dagen har ja gått o peppat för att hyra den 8.de Falk som kom idag, så efter tandläkaren åkte ja till Konsum i Skogstorp... Men tror ni den fanns.. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!! Den var uthyrd..
F***N!!
Jag blev fan sur på riktigt.. haha.. aja.. Bättre lycka nästa gång.. Hoppas ja!!
Idag lyxar vi till de med färdigpanerad fisk, potatis o kall sås.. haha! riktig dagis mat.

Har haft en riktigt tjockisdag idag.. Asså ja typ känner att ja växer.. haha om man kan beskriva de så..
Typ hela i magen töjs. men å andra sidan bebisen väger ca 1 och ett halv kg nu.. o ska gå upp lika mkt till på ca 10 veckor.. Inte konstigt att de lixom växer..
O så har h*n ju valt att ligga så sjukt långt ner att de trycker på allt under naveln oxå.. Vilken resulterar i att jag måste springa o pissa hela tiden.. (Fast ja igentligen bara får ur mig typ tre droppar)

Nä.. men ta tag i kvällen då kanske!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0