Jobbig natt!!

Hade skitsvårt att sova inatt.. as jobbigt..
Vaknat typ 100 gånger o ligger o vrider o vänder på mig.. o man är ju inte så smidig att vända på sig.. haha!!
vaknade vid fyra.. o då gick de bara inte o somna om.. De blir för varmt, o de är för kallt.. o helt plötsligt började Liten att hicka som bara den.. så då kunde ja absolut inte somna om..
Så ja knatade upp o la mig i soffan o glodde på tv.n..
Men så fort Tobbe drog till jobbet så somnade ja om.. o vaknade med ett ryck kl 10.. o hade känslan i kroppen att jag hade försovit mej.. haha.. Varför? jag är ju ledig o har fan inga planer mer än att ta tag i garderoben.. o Så blir de möta med banken ikväll..
 
Annars är ja grymt ledig..;P
Hörs senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0