Godmorgon!

Minns inte när jag sov en hel natt..=D Med de gjorde jag inatt... Såå skönt.. Men ni kan ju tänke er hur jävla hård o ömm jag var i magen när ja vaknade.. var så sjukt kissnödig att jag knappt fick ur mej någe..=P haha!!
 
Många har frågat efter magbilder.. De har aldrig blivit av lixom.. Men så nu tänkte ja väl att jag kan väl bjussa på en riktigt vältränad fit magbild..=P
 
V. 34
Jobbar fortfarande stenhårt på att inte få bristningar, men har fått en del synliga blodådrer, som är minst lika osnyggt.. =/
Kan känna ibland att de var ju synd att jag inte startade en gravidbogg.. har läst lite ur min kompis gravidblogg, o de är ju rätt mysigt.. Följ Frida Kristofferssons på Aprilbaby.blogg.se
Annars brukar ja inte vara så intresserad av andras gravidbloggar, men såfort de är någon man känner blir de betydligt mer intressant..=P
 
 
Har en app i telefonen som för varje ny vecka uppdaterar än om vad som står på i magen.. och igår när ja gick in i v 34 så stod de blandannat..
"Sex under graviditet är helt ofaligt, sålänge allt känns bra, än så länge så känner sig kvinnan sexig och kvinnlig"
Mmm, Måste ju säga att man känner sig gryyymt sexig.. men lite gropigare rumpa o lår, tjockare tuttar, elefantfötter o värkande händer o med en mage som putar rätt ut o är ivägen för allt..
Hahaha!! VEM känner sig sexig då måste ja få fråga??
Ni som vart gravida måste ju hålla med!!
 
 
Idag blir de lite hemmapul innan vi tänkte åka en vända till malmköping o umgås med fam. Pettersson.
Nä, men hjälpa Tobbe o städa lite.. han sköter sig rätt bra med dammsugaren medans ja sitter i soffan o gluttar på Nyhetsmorgon..=P
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin mage ju! :D <3

2012-11-03 @ 10:56:10
URL: http://aprilbaby.blogg.se/
Postat av: Mej!

Tack finaste du! <3

2012-11-03 @ 10:59:29

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0