God morgon Fredag!!

Jag och Liten går idag in i vecka v35.. Otroligt vad fort tiden går.. =D Kan vi bara få flytta så känner jag att h*n gärna får komma ut. Ja?! Man är väl i stort sätt färdig gången v 36..=P
 
Jaha, idag då?
Slutar tidigt idag, o då tror ja Märta kommer o hämtar upp mej på jobbet.. haha! Jag har ingen bil med mig så man kan ju bara hoppas att budskapet har kommit fram.. =P hehe!!!
Blir en vända med henne på stan.
Trevligt!
Man får ju inte ha bråttom, ska nämligen få min lite försenade födelsedags present..;P haha! Ja.. Hon kan hon..
Sen blir de nog att åka hem till pappa, o vänta in Tobbe.. innan vi åker hem o gör helg.
 
Nähä.. gå en vända på toa kanske.!

Kommentarer
Postat av: Kim

V 38 räknas som fullgånget. V 36 räknas som 2 veckor för tidigt och barnet kan "riskera" att hamna inne på neotal. Risken för gulsot är större när bebben föds för tidigt så satsa på V 38 i stället :)

2012-11-09 @ 19:48:17
Postat av: Mej!

Hahaha!! Jaaha!! Vafan då.. =P haha!

2012-11-10 @ 12:18:22
Postat av: Kim

Eller så går du över tiden =P

2012-11-10 @ 17:43:43
Postat av: Mej!

Hahaa!! Aa, de är fan min störta mardröm.. Tänk om vi hade bott i USA då får man välja själv efter v 38 när man vill bli igångsatt.. haha de vore någe va..;P

2012-11-11 @ 09:28:04

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0