Bhhaaa!!

 Va tråkigt de är..
Haha!, Har precis kommit in från en liten promenad, Men vart ska man gå här ute igentligen.. allt ser ju precis likadant ut.. Skönt att komma in till stan..=P Där de allafall händer lite mer på promenaderna.
Men den här veckan är de precis lika tråkigt inne oxå.. Eftersom allt ligger nerpackat så kan ja inte pyssla med någonting.. Bara längtar tills ja får börja riva i mina pyssellådor igen, när allt har kommit på plats om någon vecka.
 
När vi var o handlade igår så hittade ja skiiiitsöta små chokladsnögubbar o jultomtar.. som jag bara måste ja till mitt lilla pepparkaksland som ja planerar att göra.. haha!! Aa sant.. Sen hur långt jag tar de vet man ju aldrig.. men just nu i fantasin så ser de grymt ljust ut..=P
Haha!! Kanske börja skissa på en sådan mall..
Haha!
Men de är väl som vanligt.. skiiit höga planer.. o så börjar jag o allt går åt pipan..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0