Vem njuter inte nu????

Asså shit.. man kan inte göra annat än le när man är ute o de nästan är lite varmt med skinnjackan..=) JAG ÄLSKAR att inte behöva frysa...=)  (jag är nog en av de få människor som INTE klagar när de är 35 grader ute)
Även om jag blev lite bitter för ett tag.. Ångrade hus o hela skiten, och skulle kunna göra vad som helst för att bo i en för liten två på söder.. När man sitter o pratar utlandsresor med massa folk i närheten som vart på semester.. Jag kan sakna de så de svider i kroppen asså.. såå sjukt!!
Så är även Sverige helt underbart, när den första vårvärmen träffar oss.. för de måste man väl få kalla de idag.. Vår.. 13+ visade de i bilen när ja åkte hem..

Sitter uppflugen på köksbänken o käkar.. Tobbe fick jobba över ikväll.. o ja HATAR att äta själv.. (speciellt när de är fisk.. Då har ja ingen o klaga över hur äkligt de är) Så då spelar de väl ingen roll vart ja äter.. bara att ja äter.. oftast blir de lite dåligt med de.. men idag var ja fan hungrig.. var o tränade ju för första gången på tre veckor
Gick över förväntan bra.. Skönt att börja lite lugnt. Mitt problem annars är att ja tar i så ja får träningsvärk i hjärnan förfan..

Nä.. men om ja skulle ta tag i någe.. Vad nu de skulle vara.. Vill ju inte slänga mig i soffan bara för att.. när ja har energi kvar.=)

Puss o hej!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0