Minnen!!

Jag måste ju säga att jag har bara bra minnen från min barndom..=) Även om ja har skillda föräldrar så kan jag inte påstå att de har förstört mej.. Mååånga minnen är från vår sommarstuga som farmor och farfar hade ute i Ostra.
Var alltid där... hela sommrarna.
Och en grejj som vi kusiner alltid gjorde var att när det kom hästan nere på vägen så sprang vi alltid fram till staketet och tittade på dom.
Och nu, kommer det hästar titt som tätt utanför köksfönstret.. och då brukar ja tänka tillbaka på "landet-tiden" Tänk att man var så faschinerad av de.. =)

Håller på att baka biscotti.. tror inte att de blev dom bästa.. men, men de märker vi väl..=P
Nä... Tobbe kom precis hem.. ska väl käka lite.. idag stod de Köttfärsås och spagettik på menyn... hahaha!! spännande..;P

Ha de gött!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0