Måndag..

Inatt var Liten sååå duktig.. sov ända till halv fyra imorse. Vaknade av att han gick runt o skrek o trampa runt.. o kraffsa lite.. Nå.. Toa nödig.. Släpade ner kissen till toan o så fick han lite mat.
Sen kom han upp o la sig igen. ♥
MEN.. när jag vaknade kunde ja inte få upp mig ena öga.. vaaafaaaaaan  nu då..
Gick på toa och tvättade lite o började inse att de var ögoninflammation.. Har haft de en gång förut men då var de lixom bara svullet o kliade.. men denna gång är de lixom äkliga korvar som kommer..
Aha, så de blir att vara hemma idag och imorgon..
man ska väl aldrig säga att de är okey att vara sjuk.. men de känns ju ändå som att de är rätt dagar att vara hemma på.. så man kan vara tillsammans med Isak o Liten...
Så jag passade på att åka med bara egtt öga.. ;P till vetrenären.. för lite vaccination och en "besikning" vi trodde ju att han både var för tidigt tagen och undernärd..
Men allt såg jätte bra ut.. de som var.. var att han var smutsig i öronen, och början till skabb.. så öron droppar och medicin.. (Till båda eftersom de smittar)
KUL pengar!! De kostar att bry sig om sina djur..
900 spänn för de besöket.. då har jag inte plockat ut medicinen än..
Aja...
Nä.. men ta det lugnt ett tag.. känner ändå att de dunkar på lite i huvudet..

Puss på er!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0