=S

Oj, vilken jobbigt dygn ja har lagt bakom mej..
I onsdags kväll fick ja såå jävla ont i magen och började sakta men säkert må illa..
NEEEJ!!!
Efter att ha hängt med huvudet i toan tre gånger så gav ja upp försöket med att sova o packade ner mig vid 1 o la mig i soffan o titta på de ena sämre på tv.n efter de andra. (De är ju ingen hitt att att ligga en hel natt o glo)
Sov nog iallafall mellan 3-5.. o så blev de att springa på toa, ett antal gånger.. ja.. o tillslut tar de ju lixom slut i magen.. Så hela Tordagen så låg ja i soffan o hade ont i magen.. (Fan va ont i ryggen ja fick att bara ligga i vår supermjuka soffa)
Men imorse när jag vaknade, (När Tobbes klocka ringde) var ja sååå jväla hugnrig att de bara inte gick o somna om.
Haha, så kl 7 så satt ja o svullade värsta frukosten..=D
 
Är hemma även idag, men de känns helt okey.
vid tre ska ja åka med Lukas till vetrenären, igen.. han är så lös i magen och dom tyckte ja skulle komma in med honom så han inte har vätskebrist, dom kunde tydligen få de rätt snabbt.
jag tror o hoppas att han bara inte tål maten.
Aja, får se hur de går då.
 
Hörs senare då!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0