Men??

Tobbe åkte på fm o fiskade med hans bror med fam. och jaghar haft en liten såndär "träffas" dag..;P
ja en sådan dag som man försöker träffa så många som möjligt på samma dag.
 
Och så blev de en vända till Djurmagasiner för att köpa lite kattmat, eftersom att Lukas värkar vara allergisk mot "vanlig" kattmat från mataffären så blir de till att åka dit.. o självklart finns inte de märket som han kan äta (IAMS) i alla butiker, utan bara i vissa.. så de var ju så de var ju bara o åka runt o leta..
 
Nu har jag precis slängt mig i soffan, o ligger o kikat ut igenom fönstret på Lukas som har kommit på att man kan klättra i äppelträdena..=0)
Tänk om man skulle baka lite kanske???
Eller så skiter jag i de o skär upp en vattenmelon o lägger mig i soffan igen..=)
 
Ha de!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0