HejHopp!!

Var en vända in på BarnensHus, för att prata lite barnvagn och bilbarnsol. Hahaha, jag kan ju säga att jag blev ju iallafall inte klokare av de.;P
Eller, Jo... jag tror ja vet vad jag vill ha.. En Brio, med lite större snurrhjul..
Typ den.. (fast med snurrhjul)
Som sagt skulle vara kul med en vagn med lite färg..=) Kollar lite på blocket.. sannolikheten att jag hittar denna är nog rätt liten..;P
 
Hade en visning på huset oxå idag.. o efter de blev de att åka o handla lite.. o så nu har iallafall ja tagit Fredagkväll..
Även om de är semester o alla dagar lixom är samma så måste man ju lyxa lite med massa gott till helgen..;P
 
Ha de så hörs vi=)=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0