Godmorgon Tisdag!

Inga planer för dagen.. vi har ju inga planer för denna semester, och jag börjar redan nu.. (efter en vecka) känna mig lite rastlös.. Vi har mycket annat att spara pengar till just detta år, så vi sa att vi skulle hoppa att åka iväg någe längre i år..
Men OJJJJ!! Ångest!
Men så har vi ju kissarna.. Kanske inte riktigt redo att lämna bort Lukas än.. han känns lite för liten.. behöver ju ha mat lite oftare än Isak.. o allt..
Men en sak är säkert.. o de är ju att vi ska till Ullared.. Eller ja.. JAG iallafall..  vare sig Tobbe vill med eller inte..
Men när, med vilka och hur.. har ja inte kommit fram till än.
 
Igår så passade ja på att slänga ihop lite glass.. De är såå jävla kul.. Speciellt igår.. när de blev så sjukt lyckat.
Man kan ju smaksätta de med ALLT..
Jag gick en runda på tomten o plockade smultron..
Mmm, ni kan ju tänka er..=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0