Godmorgon Torsdag!

Jaha, har lååång sovmorgon.
Ska på handledar utbildning nere på stan idag, så ja börjar halv 10.
Skönt!
Funderar på att ta en power walk ute i kylan. Skönt!!!

Skulle även behöva ta mig ner till gymmet med.
Behöver få lite rutin på min viktnedgång.. haha!! Igår blev de massa chokladbollar hos pappa.
Som förövrigt är de goaste chokladbollarna i världen. =D
Kollade priser o så på gymmet i Skogstorp.. som förövrigt är ett nyckelgym. de är ju rätt bra.
(Man får egen nyckel så man kunde gå dit från 5 på morgonen till 23 på kvällen)
Men de var dyrare där är nere på Actic på badhuset..??!! Okey!
Sen har ja ju tänkt fram o tillbax på att träna med Tobbe.. haha.. men har sått o väntat några gånger på han där.. o de är ju bara massa snubbar.. o den ena är ju sötte än den andra..!! Nä.. ja tror ja håller mig på mitt ändå.. Där man inte behöver ha massa prestations ångest oxå... haha!!

Nä.. men svira om sig då!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0