Fredagen den 13.de

                                                   ♥God morgon!♥


Jaha, Fredag har de hunnit bli o allt..=) Börjar jobba kl 8, så ja passar på att mysa lite framför brasan, på en stor kudde och med ett stort glas te.

Oturs dag o allt.. Tror ni på sådant??
När ja slog upp mina blå för ett tag sen så kände ja att de småstack lite i läppen..=/ Nä.. man kan inte ha mer otur än att få munsår.
Har haft de rätt mycket  på sista tiden, men de beror ju på att ja har vart så förkyld sista tre månaderna.. emunförsvaret ligger ju under fötterna.

Efter jobbet idag ska ja till vc, dels ta itu med astman som ja fick förra helgen, och så tänkte ja kolla upp hur länge ja ska hålla på o hosta igentligen.
Är rätt trött på att inte kunna träna som ja vill.

När ja vart där så blir de en snabb vända hem, för lite fix o sen åka till Malmköping.
Vi ska till Martin o Lina ikväll. =)

Jag har två klädtokiga katter.. Isak älskar när ja hänger tvätten.. då sitter han under tvättställnigen o spinner super högt. =)
Och om Saga får tag på mina BH.er.. tar hon alltid bandet i mummen o släpar ner den i köket.. haha
En dag låg min bikini överdel i matskålen när ja kom hem från jobbet.
Då hade hon vart uppe på skåpet i badrummet och släpat ner den.. ända ner i köket. haha! aja!

Nä. men hörs senare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0