Godkväll kära!

Shiiiit!! va effektiv ja vart på em..
Fick någe tok ryck, och då vill ja absolut inte ligga o slöa bort de i soffan..
Så jag flyttade ut ena skåpet som stod i badrummet o släpade in de i mitt garderob rum.. (Även om ja har en "garderob" på typ 18 kvadrat blir de ändå kaos) Fråga mig inte hur..
Så ja fick göra om lite där iallafall.. haha inte för att de blir lätta att hålla reda.. men de är lättare att dölja skiten..
Och så lyfte ju ut lilla hyllan som även den stod i badrummet framför fönstret.. och målade om den, vit såklart..=)
Funderar även på om ja skulle sätta ett "skynke" För de.. Allt skit man kan döja är bra..=P
(Bilder kommer)

Kommer bli såå grymt fint!!
Och vårt badrum känns nu ÄNNU större när ja fick ut skåpet.. hahaha som om de inte var tillräckligt stort?!

Tobbe är nu ute o skottar de sista som ja inte orkade ta på fm.. Hoppas INTE de kommer en flinga till.. Kissarna är med ute o springer.. Dom tycker de är så sjukt mysigt att vara ute med oss..

Nä... men lite varm choklad o Efterlyst om ett tag kanske!!

har blivit såå dåligt med bilder.. Ja vet.. ska bättra mig!!!

Puss o godnatt!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0