V 40 idag!

Jag trodde inte ja skulle gå hela vägen.. Men så blev de visst.. o säkert lite till oxå..
H*n verkar inte ha speciellt brottom.
Aja..
Faan va sur ja blir på min bil.. som aldrig går att öppna när de är kallt ute.. jävla central låset ska krångla alltid..
Skulle åka o handla lite o sen ta mig till Åsa.. men nä..
Jag fick gå till vår lilla affär i slagsta o släpa hem de viktigaste.
Den kanske väljer att bli snäll lite senare.. ska ta o pröva om ett tag igen.
Annars får Tobbe hämta mej efter jobbet o så åker vi till Åsa då..
 
♥Grattis finaste Åsa på din dag!!!!!♥
 
Sådå, då var BB värkorna helt färdig packade med de nödvändigaste..  och en herrans massa tidningar..
kameran o lite annat smått o gott.
 
Puss så länge då..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0