Försäkringskassan!

Jobbigt när man inte litar på sig själv..
 
Vet ju att jag hade gjort rätt, o värkligen läst sönder papprena och hemsidan..
Ändå går jag och oroar mej så sjukt mycket för mina pengar som ja ska få från försäkringskassan, att jag var tvungen att ringa upp dom bara för att få de dubbel bekräftat att jag har gjort rätt..
Och jag hade ju gjort rätt.
Den 21 kommer de komma in pengar på mitt konto sa hon.. Super trevlig var hon.. Hon bad mig "Slappna av o ha en god jul..=P Du har gjort precis som man ska"..  haha!!
Fan va skönt!
Nu kan ja sluta nojja över de oxå, och fortsätta gå runt o julmysa o tokvänta på min lilla bebis!!.. Skönt!! =P
 
Nu har ja bara Tobbes klappar kvar.. Sååå skönt att ja är klar med alla andra.
Även om de inte är sjukt många.. men de börjar bli lite kids i våran närhet.. o de är ju till dom vi har handlat.. o "alla mina syskon" o mamma o pappa.. Så de är ju klart.. de blir ju en del..
 
Aa, just.. Idag var Lukas så modig och knatade ut på altan o några meter bort.. JÄTTE försiktig, men ändå..
O så kom Isak som en raket.. (Han blev väl skit glad) o brottade ner Lukas i en snöhög.. Såg förjävla kul ut..
Så nu kommer väl Lukas va inne tills snön försvinner.. haha!! Så jävla kul..=D
 
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0