Nej!!!! Stopp... Stanna.. Vänta på mej!!

Lite så känns de idag..
Fick lixom en sådan känsla att livet bara rusar förbi.. man hinner inte uppfatta vad som igentligen händer.
Kanske för att jag är i den så kallade "Gravid-bubblan".. eller för att jag måste börja inse att ja.. nu är man vuxen och då lever man ett helt annat liv än vad man gör när man är 18-20 och bara skiter i allt annat än om de finns en redig fylla i kylen.
 Låg på golvet o lekte på jobbet idag när jag kom på att det bara är 15 veckor kvar tills vårt lilla ♥ dyka upp.
 
Men sen har jag nog kommit på att fan.. Förlossning oxå.. HJÄLP!!!
Blir ju lite lätt illamående av bara tanken.. Troligtvis för att jag har ingen kontroll på vad som igentligen ska hända..
Bara att de troligtvis kommer göra jävligt ont.. o de där med smärta känner ju jag att jag helst skulle klara mig utan.
 
Sen var de ju det där med nytt boende oxå, som sakta men säkert gör att de blir en liten jobbig känsla i bröstet, vi ska alltså vara ute ur huset sista November.. Fattar ni.. de är alltså om 3 månader.
och vi springer fortfarande runt på visningar..
Nä, fyfan.. nu vill vi ju bara att de ska bli Januari, så man bara vet att allt gick bra.. vi hittade någonstan att bo och vår lilla skrutt är hos oss.
 
Nä, men ha de då!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0