Välkommen Fredag!

Jaha, fick åka till jobbet en timma tidigare idag.. =/ Men de var för att vi skulle kunna sammåka och för att vi ska till pappa ikväll o käka middag.. onödigt att behöva ha varsinn bil stå där..

På lunchrasten så åkte jag ner på stan, var ju tvungen att kika in den nya butiken IN & FINN!!
Helt klart den bästa i stan för tillfället..=D

De fanns ALLT för den inredningskära..=)
Snygg inredning och rätt billigt  =) Kan ju inte bli bättre.

jaha!
Annars då?
Ja, de är väl som de ska.
Helgen blir till att försöka fixa de sista i hallen.. vi hoppades ju på att försöka bli klara denna helg.
och så ska ju jag ha min första träff på Söndag.  :/ bhhaa!!! =) läskigt!

Var med camilla igår på en.. mest för att få lite tips och idéer.. o de fick jag.. ja skrev så pennan glödde..=)

Nä.. men jobba de sista timmarna som är kvar på dagen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0