Onsdag!

..Fast i hjärnan känns de som Tisdag.. Vilket gör livet såå mkt lättare..=) haha! Jag lever fan för helgerna.
Och denna helg ska jag nog sova.. typ heeeela helgen.. Såå jäklat trött idag..
Började igår att jobba kl 7... jobbade till halv fem, då det var dax för kvällsmöte, och sen var de som sagt bara att åka raka vägen hem, för att koppla in mej på en telefon konferans, med Me&I´s kollektion i två timmar.. som slutade kl 22.00
Mmm, jag var rätt ömm i huvudet måste jag säga.
Upp tidigt imorse för jag öppnar ju på Onsdagar..
Men jag slutar ju tidigt.. vilket är såååå skönt, åkte då till Djurkliniken.. och bokade en kastreringstid till "pojken Saga" haha!! Ja... han blir helt förvirrad, och vi blir helt förvirrade.. så Ja.. vi kommer nog kalla honom för Saga, men i papprena så heter han Igor. ;P
Sen åkte jag hem, och packade upp alla kläder, och hade en "prov träff" Vafaaaan ska jag säga om alla kläderna??? haha!! shit va svårt de var.. ja men de är ju därför som jag ska träna och åka med min handledare på hennes träffar.
Så jag kan få lite tips och idéer.


                           Hej mej!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0