Nice helg!

Fredagen blev lite omplanerad.. tänkte ju att jag skulle ha en Sandra-kväll nät Tobbe åkte iväg.. men eftersom jag hade slutat så tidigt så hann jag göra så mkt innan så jag hakade på.

Igår blev de lite träning, och sen uträttade vi lite ärenden.. och sen blev de kalas för hela slanten hela låååånga dagen.. =) Nysigt massa gott att käka..=P
Senare på kvällen kom Märta förbi..=P Så klart hon väljer att åka till mej på sina fria 50 mil..=P hehe!! Hon klarade sitt körkort i Torsdags.

Idag då?
Har inte ens klivit ur mysisarna än.. de har skrapats hela morgonen.. jag är äntligen klar med räcket på övervåningen.. och Tobbe kirrar de sista på taket.. vi ska rugga upp golvlisterna, sen är de bara lite finputs kvar.. ska bli sååå grymt skönt. STÄÄÄÄDA!!!!

Fan va nice med kortvecka oxå.. Nästa helg är redan fullbokad. men bara massa roligheter.. Middagar, kalas.. Elin fyller, och massa gos med pappas (o fam.) lilla nytillskott.. Mansell! På Torsdag hämtar dom hem en liten boxer pojke.=)

Nä.. men mer kommer!
Ha en mysig Söndag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0