Mys kväll

Kom precis hem från en liten oplanerad släkt träff hos min faster..=) Kul att få träffa en liten del av kusinskaran..;)
Min farbror startade en spök kupp mot mej o mitt hus.. hahaha!! Han påstod att de försvann barn från skolor förr i tiden..
och att de troligtvis ligger i väggarna.... Asså shit.. hur kan man bara komma på en sådan sak.. de lät skit läskigt när han berättade..
Lite sådär som när man var liten.. Man nästan sneglar på sin pappa.. ihop om att han ska komma o rädda än o säga att de är ju bara på skojj.. Men Näää!! min pappa är inte så, han tycker att sådant är skiiit kul.. WESTLING HUMOR!!!

jaja!! Nä.. lägga sig o gosa lite i soffan.. känns som de var länge sen... Får lixom inte så mkt närhet när ja vart sjuk.. haha snååål... skojja!! Ja vill inte heller pussas med någon som har ont i halsen o ligger o snorar... haha.. jaja ha de bra!!!


Kommentarer
Postat av: Bullmamman

Tack!

Man målar och slipar lite ;)

2011-09-12 @ 20:06:10
URL: http://bullmammasara.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0