Lantliv..

Har hittat en ny bästa kompis.. tidningen Lantliv...

 Eller nää.. de kan ja ju inte säga.. de finns ju en miljard inredningstidningar.. o ja har läst två av dom.. haha men av dom två så var Lantliv bäst...
Så grymt mkt insperation..
De är nog inte förens idag som de faktist känns som på riktigt..
Ja har snart allt detta som finns i dessa tidningar.. ja har kakelugn i sovrummet.. o öppen spis i vardags rummet.. yttligare en kakelugn... och en vedspis i köket, trägolv o trä tak.. liten veranda på baksidan o jävla skit va ja börjar längta.. längta till man har kommit in i vardagen som husägare.. när man ser hur livet funkar o man kan ta tag i och styla om huset till vårt egna..
Absolut inte förstöra någe av den gamla charmen.. bara göra de till vårt..

Låva att ni står ut med att ja kommer tjata ut er om mitt hus ett tag framöver..
Ska försöka hålla mig på banan ändå... så ni inte tröttnar..
De är bara så jävla kul...

Puss o goonatt!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Ha ha, tjata på du :)

Personligen blir jag inte less på det direkt, tycker bara att det är kul för eran skull att ni äntligen hittade ert drömhem.

Här hålls det ju på att skapas... jävla göra det också men det går framåt.. det bästa är ju att det blir våran stil när det är klart :)

Har mina små funderingar.... men en sak i taget :) :)

2011-09-07 @ 13:39:27

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0