.

Ligger i sängen o bara njuter av att de är Lördag morgon och jag har ca 36 timmar på mig att göra precis vad ja vill.. =D
Ja.. vad ja vill var väl lite o ta i.. Vi ska vara flytthjälp idag till mamma o fam. så jävla kul bli min Lördag.. haha..
men förhoppningsvis så tar de väl inte hela dagen.. plus att vi börjar med att åka in till stan.. för lite träning.
Ja tänkte simma... de va så sjukt länge sen..

Tror ja kanske tillomed ska betala 15 kr extra så ja får bubbla lite.. Ja saknar så jävla mkt att få bada..
Jo, fan ja tror ja ska göra de.. bubbla o basta.. ta med någe o drika, en smoothie kanske o lite balsam i håret.
O ha min egna spa förmiddag.
Sen ska ja förbi Johanna en snabbis o låna en tröja.. =)
Skööönt!!!

Nä.. men om vi ska hinna mä allt så måste ja hoppa upp ur sängen nu o käka lite frulle..
Även plocka ihop lite i sovrummet.
Troligtvis kommer morfar förbi idag med..
=P
Nä.. men hörrenini..
Vi hörs senare!!
Bild: Mej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0