Söndag hela dagen

Har vart ute tidigt denna morgon, på med "bollskorna" o binda fast stavarna på händerna o sen powerwalkade ja min långa runda.
Den tar lite över en timma, helt lagom. =D
De känns såå bra, dock inte lika bra att ja har lite godis i skafferiet som blev kvar sen igår ikväll.
Vi var en vända på kalas igår, och efter de så var både ja o Tobbe helt slut, vi åkte o handlade bara massa mums!!
Smågodis, chips o vattenmelon... Moffmoff!! Ibland helt okey...

Idag då?
Behöver iallafall fylla på kyl o frys, så de blir väl att åka o handla lite, har hela morgonen lekt lite med min kamera.. =P
Fick till en o annan fin bild..



Sen då?
Tänkte försöka ge mig på mitt fönser, som ja köpte, har tagit hem hönsnät, men ska även försöka få tag på en griffeltavla eller liknande.. =D
Har iallafall bestämt min för att INTE måla om den.
charmigare att låta den vara som den är.

och så skulle vi väl behöva åka en repa till mamma.

Men vi hörs väl!
Puss o nyp!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0