Sista dagen i Maj

Jaha, Då har man vart hos farbror doktorn.. eller nä, tant doktorn.
haha, blir lite full i skratt av mitt eget virr.. Vafan ja vet inte hur man gör hos doktorn.. =D
Jaja, började med att ringa imorse, fast ja kände ju att blåsorna började ge mä sig lite. men men bäst o kolla upp va de är.
Så ja fick en tid på morgonen, knatar ner o irrar omkring o vet inte riktigt vart ja ska ta vägen..=P
Hittade tillslut rätt o träffar en jättetrevlig liten tant som kollar på mina blåsor o konstaterar att ja INTE har halsfluss. TACK FÖR DEN!!!

jaja, skitsamma, ja ska vara hemma imorgon mä..
Ååhååå!! TRÅKIGT!! RASTLÖST!!!
Jag mår ju hur bra som helst, eller.. satte mig iallafall på balkongen en stund.
De kan väl inte vara så farligt!!

ja, men typ jag!!
men ja ska väl inte klaga, de blir ju grymt långt ledigt.. =P

Jaha, kanske dra på dagens tredje film då..=)
Puss o hej!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0